søndag 10. juni 2012

Tepose-kort..........,eller...

 Må såklart ikke brukes til å putte teposer i,men det var det som sto i malen til dette kortet.Dette kortet er ganske lite,tror det var 9x9cm.Arket med orkideer forelsket jeg meg helt i,herlig.Nydelig farge som ikke kommer helt til sin rett på bildet her.Boltret meg skikkelig med blomster her og laget en blomstereng midt på kortet,med "Gratulerer med dagen" banner over.
Inni er det en dobbel lomme og som her kan den brukes til pengegaver.Lager man en lukkning på lommen kan du jo putte hva som helst inni egentlig.....smykker,øredobber....
Jeg ville gi bort dette kortet med et gavekort i.Fikk en ledig lomme daog i den la jeg en liten sjokolade :)
                                      Ja slik gikk det med mitt tepose kort :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar