søndag 10. juni 2012

Firkantet bryllupskake eller bare en gaveeske ;)

 Fikk se utstilt en rund etasje bryllupskake i hobbybutikken der jeg vandligvis handler og kunne nesten ikke komme meg fort nok hjem for å prøve å lage noe slikt :) Fikk så lyst å prøve .Hadde ikke runde esker,men hvem sier vel at en kake må være rund.Kjøpte dette eskesettet på Panduro.no for en tid tilbake og fant ut at dem fikk duge :)
                                                                 Detaljbilde av øverste etasje.
Blonder,silkebånd,sharms,blomster og duer.....alt handlet på Inspirerende Hobby i Molde.......   

 Masse blomster som slynger seg oppover hele "kaken" og hjertet mener jeg jeg kjøpte på scrappetreff
                                                 med damen fra Korthobby.no
                                                        Første etasje på bryllupskaken.
                        Stempeltrykkene er også kjøpt på Inspirerende Hobby. Må innrømme
at dette virkelig var et prosjekt det var gøy å holde på med altså.Helt sikkert ikke siste gang jeg har laget en slik.Ikke bestemt meg heltfor hva som skal ligge oppi enda,men har en måneds tid igjen,før den skal gies bort.
                                                           Detaljbilde av lokket.
                                "Turtelduene" titter bort på hverandre og på hjertet mellom dem
                                       står det " Det er kjærlighet i luften"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar