lørdag 7. januar 2012

Godt nyttår scrappevenner :)

Lenge siden jeg har blogget nå,tiden flyr uten at jeg klarer å henge med.Vi har hatt en fin jule og nyttårsfeiring her hjemme.Alle barna hjemme hos oss,foreldre og svigerforeldre feiret jul hos oss. Det ble kjempekoselig :)

Det har vært lite scrapping i jula.Scrappet litt gaver førjul,men glemte helt å ta bilde av alt.Ja,ja,sånn er det.Kan vel ikke få dokumentert alt ;)

Men farsdagskort ble det,både til min pappa og samboeren,som er pappatil min minstemann :)


Pappan min var snekker mens han jobbet,nå nyter han pensjonisttilværelsen i fulle drag .Synes det var litt gøy å bruk "handyman" stempelet mitt til han.Flinke gode pappan min :)
Kortet har jeg laget for lenge siden,men pynten kom på til farsdagen.


Huffda,ikke meningen med kortet på skeiva da :( ,men dere ser i allefall hvordan det ble. Arket som er brukt her er såklart Pion.De er så flotte.Sarte rolige farger og rett og slett bare en fryd for øyet ;) Rammen rundt bilde er skåret ut med bigshot`n.Bilde er fra et klippeark og sharmsen mener jeg jeg kjøpte hos Korthobby.




Samboer,Robert,måtte såklart også ha farsdagskort.Det ble en eske til han.En stor twist :)
Inni esken låen tegning som Jørgen hadde laget.






Deltok i en kortkonkurranse på Inspirerende hobby med denne esken og alt jeg har brukt for å lage den,er kjøpt der.Blomstene er av papir.Tagen er skåret ut med Bigshot`n og alle kanter er svertet med Vintage-stempelpute.Hjertebordene er trykket ut med Martha Stuart punsh.Min favorittpunsjer :D








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar