lørdag 7. januar 2012

Gode kollegaer må få en liten julehilsen

Disse "twistene" er blitt en liten favoritt hos meg.
Mye man kan putte inni disse,noen forslag er f.eks. twist ;) ,smykker,gavekort.
Bare fantasien som setter grenser her.Den er ikke så veldig stor,så det blir en liten gave som rommer inni her.

Pion-arkene kommer stadig frem,her er et igjen :) Disse søte julearkene kunne jeg ikke la gå i fra meg.Måtte bare prøves.Ei skikkelig skjønn julejente og hunden hennes preger dette arket."God jul" stempelet er stemplet med Vintage stempelpute og blonede tror jeg er arvegods :)
Er så heldig å ha en svigermor som samlernoen slike skatter til meg :D Love it ;)



Tagen er ferdigkjøpt på Ark bokhandel,bare stemplet

med "Med ønske om en god jul til deg og dine".

Denne gangen var den fylt med twist,godbiter som de fleste liker.






Har to gode unge kollegaer og såklart fikk de hver sin.Koselig å lage en liten julehilsen til de man bruker så mye tid sammen med.Blir ganske tett samarbeid på en liten arbeidsplass :)


Pion-ark på denne også,he,he.Nissefar ute med sparken sin.Arkene er kjøpt på Inspirerende hobby.......IGJEN :D

De rødrutete båndene kommer fra Princess. Godt mulig dette ikke blir de siste twistene på min blogg.

I lika dæm no så fole gått vættu :D


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar