søndag 10. juni 2012

Til den nyfødte........

 Noe så koselig som å lage kort til en helt fersk verdensborger finnes nesten ikke :D Det finnes de vakreste ark og denn skjønneste pynt til de søte små,en fryd å sitte å lage kort av.Ikke såveldig mange små i min omgangskrets,så når det endelig kommer et nytt lite nurk,skal han såklart æres med et kort.
                                             Et skikkelig babysøtt kort skal han få.
 En venninne har fått verdens vakreste lille skatt og neste helg skal vi endelig få hilse på den vesle prinsen.
Dere kan tro jeg gleder meg.Ingenting er skjønnere enn et helt nytt bittelite perfekt menneske.
            Lukten av en bitteliten baby...................sukk....Gleder meg masse ja.
 Har kjøpt en liten gave til han og så skal han få dette kortet.Er ikke denne vognen skjønn da?
Nok en gang en helt nydelig dies fra Marianne design :) Første gang jeg har brukt den her,men IKKE siste.
                                  En bitteliten smokk henger fast i blomsterstilken :)
                        Gratulerer med den nydeligste lille gutten Linda Johanne og Ole Daniel :)

4 kommentarer: