søndag 10. juni 2012

Bestilling på bryllupskort

 Alltid veldig kjekt og utfordrende å få bestillinger.Denne gangen ei som ønsket et spesielt kort til et brudepar.Ingen jeg kjenner,så jeg vet ingenting om interesser,hvordan de er,hva de liker etc.etc....
Alt jeg visste var navn og at paret har en blå boble...... :) Og at de har tvillinger.....
 Øverst på innsiden står et lite vers og ned derfra henger to smokker,som symboliserer tvillingene :) Tema inni esken ble Paris,kjærlighetens by - såklart ;)
                Så måtte jeg såklart få med den blå bobla :) Man må bruke det lille man har ;)
                Tror jeg allikevel greide å ende opp med et personlig kort.Håper de liker det :D
                                                  Og såklart - Til lykke med den store dagen ....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar