onsdag 2. november 2011

En bursdags tag Av og til er det koselig å lage en tag,isteden for kort.På scrappetreff er det ofte konkurranser og det må man jo være medpå såklart,gøy og spennende.Utrolig gøy å se hvor forskjellig vi løser en og samme oppgave.Dette ble mitt bidrag til tag-konkuranssen :)

Sjokolade er noe mange av oss er veldig glad i og for en tid siden måtte jeg kjøpe meg stempler som passet godt til en godtemons :) Denne tagen tror jeg må gies bort sammen med en eske sjokolade,venter på en passende annledning.



Vae ikke denne tekoppen søt :) Kjøpt ferdig utskjært i papp.Nydelig.Var to tekopper og søt nostalgisk tekanne i samme pose.Under koppen har jeg litt osteklut.Gir liv og dybde......fin effekt :)





Arkene har jeg kjøpt hos Bikuben.Fantastisk scrappeeldorado på Strømmen utenfor Oslo.Annbefaler virkelig et besøk dit.Men sørg for å ha et godt oppfylt kort tilgjengelig.Du blir garantert fristet :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar