søndag 6. november 2011

Bestillingskort til en 50 åring

Å få bestillinger er alltid stas.Utrolig at noen liker det jeg lager så godt at de bestiller
kort fra meg når de skal gi bort en gave til sine kjære.Det er en ære,virkelig :)
Dette kortet laget jeg til en dame jeg overhode ikke kjenner.Det er litt vanskelig,ettersom jeg som oftes prøver å ta igjen favoritt farger og interessertil mottakeren.Hun som bestilte kortet ville gjerne ha et kort i høstfarger og slik ble altså resultatet :) Håper bursdagsbarnet ble fornøyd :)

Brukte faregene brun,natur og oransje i tillegg til litt gult og rosa i blomstene.Synes det bleet ordentlig høstkort. Tusen takk for oppdraget :) Det er så gøy....... :D



1 kommentar:

  1. Så flott dette ble! Artig variant med rutene på forsiden. Og blomsterhjertet med "banneret" var kjempeskjønt! Legger meg til som følger på sida di. Klem fra gamlenabo´n

    SvarSlett