lørdag 30. juli 2011

Søte små vesker.....

Fikk plutselig en ide her en dag og den ville jeg prøve med en gang.En bittelite veske i papir.Pyntet etter beste evne :) Brukte to strenger til å lage hanker av.Tredde på perler.Rammen jeg har rundt bilde er kjøpt ferdig.Liker veldig godt den.
You are a true friend !
Synes det er koselig å gi bort små gaver til mennesker jeg omgås og det skal jeg også bruke disse små veskene til.En bitteliten sommergave til noen jeg kjenner.
Rundingen rundt dette bilde er en klar favoritt ;) Kjøpte en dies da jeg var på scrappetreff sist.LOVE IT <3 Første gang jeg brukte den her og ble kjempefornøyd.Stamplers Heaven som hadde denne lekre diesen.Har brukt halvperler i kantene.Blomsten er kjøpt på Bikuben.
Det søte Tatty Teddy stempelet og tagene er kjøpt på Inspirerende Hobby.Tatty Teddy er en populær liten bamse om dagen.Jeg er så betatt :) Er han ikke skjønn da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar