tirsdag 12. juli 2011

Litt sommerscrapping fra meg

Var i Hobbybutikken igjen en dag og så et kort der jeg hadde lyst å prøve meg på.Fikk ta et bilde med mobilen og trodde jeg hadde full kontroll ;)
Men det var ikke helt så enkelt som jeg hadde tenkt.
Dette er i allefall min variant.Litt sommerlig dette arket,synes det var så søtt.En serie fin ark,Stella & Rose by Jen Allyson.
Deltar med dette kortet på en sommerutfordring på Trådsnella.Arket er kjøpt på Inspirerende Hobby,tags og bokstaver fra samme sted,nøkkelen husker jeg ikke,blomst fra Bikuben og opphenget er fra lokket på en colaboks :)

Diesen som er brukt er kjøpt på Stamplers Heaven.Kutter den ut med Big shot`n :)
Det tok sin tid,men har etterhvert blitt god venn med Big shot`n.Så utrolig mye fint tilbehør ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar