søndag 15. mai 2011

Tiden flyr og dagene strekker ikke helt til.......

....Need some more time for scrapping ....... ;) Uken som har gått har det blitt mye jobbing og lite hobbytid.Med 6 dagers arbeidsuke,blir det ikke så mye tid til overs.
Men søndagen har jeg og ungene kosa oss sammen og scrappet allesammen.Det er ikke så ofte vi gjør,men veldig koselig er det.
Fikk lyst å lage babykort.Fikk telefon en dag,fra ei som trengte en boks til en dåpsgave.Lite babyer i min omgangskrets,så jeg hadde ikke noen på lager til gutt.Men lysten til å lage noe søtt til de minste dukket opp da :)

Dette arket med storken som kommer flyvende med en baby,er kjempesøtt.Har hatt det en stund,men nå som jeg skulle bruke det,ble det vanskeligere enn jeg hadde tenkt.Fikk liksom ikke helt til fremsiden synes jeg........,men ble tålelig fornøyd til slutt..... ;)

Gøy å bruke knapper,de gjør seg skikkelig synes jeg.Mange i flere farger og fasonger er morsomt og gir litt liv.Satengbåndet som skal lukke kortet har teksten "A star is born",kjempesøtt :)
Inni kortet har jeg brukt et lite vers og babyen som svever avgårde i ballongen er en av mine favoritter i min egen stempelboks.Er han ikke søt da :)


For å ta igjen stjernene i "A star is born"-båndet,tok jeg også med noen stjerner på baksiden.Og som vandlig,håndlaget av stempel.


Joda,det ble ikke så allerværst,men merker at jeg trenger øvelse i å tenke "baby" ;)











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar