søndag 15. mai 2011

Kort til en liten jentebaby

Liker så godt å lage denne typen kort.Vist det frem tidligere,som sjokoladekort.Denne gangen ble det kort til en liten jentebaby :)

Kjøpte noen nydelige ark på Bikuben og her er de kommet til nytte.Er så nydelig den bittelille hånda som holder om fingeren til en voksen.Utstråler trygghet........Arket med kronene på er bare sukkersøtt og herlig.Skulle kjøpt mange slike.Hvorfor i alle dager gjorde jeg ikke det ???

Blomster og bånd er ting jeg har hatt en stund,men nå passet de med fargene her.


Bamsen her kommer også fra Bikuben ;) Fant masse fint der må dere vite.Et paradis for en scrappegal :D Bamsen var et av mange stempler i en pakke.

Har laget en liten åpning i margen hvor man kan putte inn en bitteliten hilsen.Tenkte jeg skulle finne en søt liten tannkost ;)



Joda,slik ble altså dagens babykort.Stempeltrykket på baksiden er så livaktig,ei nydelig lita tulle.

Nå mangler jeg bare en baby som kan få kortet.Vet om noen som er på vei ;)





5 kommentarer:

  1. Så søtt kort!! Enig med deg, arkene er fantastiske :) Det var den jenteturen vi snakket om til bikuben da, kniiis :)
    Ses torsdag!

    SvarSlett
  2. En vakker dag Linda,en akker dag :D Det må vi få realisert en gang.Virkelig verdt et besøk :)

    SvarSlett
  3. Kjempesøtt, du er virkelig flink!

    SvarSlett
  4. Så det er her du holder til altså :-) Var veldig kjekt med treff på fredag! Håper å få se noe av det du strikker lagt ut her også! Klem Beate

    SvarSlett
  5. Takk for det Beate :) Kosa meg masse på treff ja,alltid kjekt det.
    Stikketøyene ligger i en annen blogg forløpig ;)
    stines-76.blogspot.com.Velkommen å ta en titt der.Lenge siden jeg har blogget der nå da;)

    SvarSlett