mandag 20. februar 2012

Flere julegaver...

Denne lille esken inneholdt litt av gaven til eldstejenta mi :) Er blitt veldig glad i å lage små esker til å legge gavene i.I allefallhvis jeg skalgi bort penger,synes jeg det blir et lite ekstra med en fin liten eske.

Arket som er brukt her er fra Pion.Nydelige ark,et englekor her.Datteren har sunget i kor,så litt symbolikk ble det her også ;) Esken blekjøpt ferdig og bare pyntet av meg.I Molde selges slike esker i allefall på Inspirerende Hobby,mange varianter og størrelser.



Yngstejenta fikk også en eske.En skikkelig juleeske ble det til henne.Hun er veldig gladidyrog jeg synes dette motivet med nissen og kattepusen var så søtt.Tro om de delte grøten disse to :)



Svertede kanter og bånd som passet til.
Det ble lagd litt julete ting medlitt utradisjonelle farger sist jul.
Blått og hvitt og brunt,passer faktisk kjempegodt til jul det også,selv om det er uvant for meg.









Hele esken,lokk og underdel.Esken er

9 x 9 cm.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar