tirsdag 12. juli 2011

Lyse sarte pasteller...

Har ferie nå og tror kanskje kortene er litt preget av det :) Sommerfugler er noe av det som gir meg allermest sommerfølelse.Dette arket er veldig "lyst",men helt nydelig.Ville lage en liten "Butterfly dream",så de går igjen igjennom hele kortet.
De små kakeserviettene er søte å bruke og passet fint inn her.
Denne nydelige sommerfugelsharmsen fikk jeg av ei venninne i går.Bare måtte bruke den med eeeeen gang :D Tusen takk Linda,kjempesnilt :)
Sharmsene inni kortet tror jeg er kjøpt på Korthobby.no.De bruker å ha stand når det arrangeres stortreff i Molde.Utrolig kjekt å ha flere butikker tilstede da.Vi sitter med alle herlighetene rundt oss og mangler vi noe er det lett tilgjengelig.Topp!
Svirlene er Gamle med stor "G" ;) Fra lenge før jeg egentlig begynte med scrapping.Tror det var første gang jeg prøvde en big shot.Så har de ligget på et lurt sted.I dag kom de til nytte da :)
Pyntet med litt halvperler inni svirlene.
Pasteller har gått igjen i kortene mine.Det er liksom min stil.Er ikke så flink med skarpe farger,i allefall ikke på kort.Det er enklere på LOer synes jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar