søndag 8. mai 2011

Mine første dorullkort !

Har sett flere venninner lage dorullkort,men ikke prøvd det selv.......før nå.Disse er enkle å lage og ikke tar de så masse tid heller.Du bruker pappen fra en tom dorull og kler den og pynter den etter annledningen.Kjempefint å få brukt litt restepapir til dette.Trenger ikke så store biter.

Jeg skulle gi bort en "liten" vertinnegave til tanten min og mamman min.De setter stor pris på hjemmelagede gaver og kort.



Slike kommer jeg nok til å lage flere av.Ypperlige kort til barnebursdager også.Du får laget et koselig lite kort og kan f.eks, putte en pengeseddel inni.Populært å få penger for de eldrebarna i allefall.Eller hva med å putte inn en litten eventyrsjokolade som en liten ekstragave :)













3 kommentarer:

  1. De var kjempesøte! Det øverste var skikkelig stilig :)
    Enig med deg, supre å gi bort ;) Har også brukt de som etui for gavekort :)

    SvarSlett
  2. Så flotte de var de dorullkortene ja - dette må prøves!

    SvarSlett