søndag 28. april 2013

Hva skjedde med bloggingen ??????

 Fullstendig bloggtørke i hele 8 måneder,helt utrolig.Kan egentlig ikke en gang fatte at det virkelig er gått 8 måneder siden jeg brukte bloggen.Det startet med datatrøbbel og langvarig "doktoropphold" for pc`n,men ikke i 8 måneder såklart.Tida flyr.Håper jeg klarer å oppdatere litt oftere enn det fremover ;)
I midten av april var jeg i Geiranger på STORT scrappetreff.Fantastisk.Hotellweekend og scrapping fra torsdag til søndag.Bedre blir det ikke.Masse inspirasjon og litt nytt i kofferten ble det ;) Utrolig kjekt og planen er helt klart å gjenta dette....

Kortet jeg deler bilder av her ble laget på dette treffet.Helt enkelt,men ble allikevel fornøyd :) Nettingen er en dies jeg fikk låne ....Tusen takk.... DIgger denne diesen.Mannen ble også lånt,en dies det også.
 Pappan min hadde bursdag rett etter vi kom hjem fra treffet og da måtte jeg såklart få laget kort til han.Pappa,pappa,pappa arket hadde jeg liggende på lur og det bare ventet på å bli brukt.
Lyspærene er utrolig kule og ble mye brukt av mange så jeg.Stilig :D Family......<3 <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar