mandag 19. mars 2012

Sjokoladehjerter fra Freia

Disse eskene med sjokoladehjerter fra Freia er en koselig liten oppmerksomhet å gi om du ikke pleier å gi en større gave.Di er morsomme å dekorere også,så blir det litt mer ut av gaven. Denne esken ble scrappet på treffet jeg var på.Ei jeg kjenner har straks bursdag og jeg synes det var litt trivelig å gi en liten oppmerksomhet :)
Den flotte damen er fra et klippeark jeg har hatt liggende.Her synes jeg hun kom til sin rett :D Det rutede båndet og klokken ble kjøpt på treffet.Utrolig når det er butikker tilstede,slik at man kan handle det man får bruk for underveis ;)

Slik ble esken inni.Vimpeldies fikk jeg låne av ei venninne.Den er så stilig.Det står "DIN DAG"

på vimplene ;) Takk for lånet ...... Kjekt når mange scrapper sammen.Ideer dukker opp og spør man pent,kan man kanskje låne litt også :) Hver sin gang såklart :D


Blir nok laget flere slike etterhvert.Lagde borrelåslukking forran på esken.Clas Olson har bra og billige slike .



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar