mandag 20. februar 2012

Sniker seg et par julegaver her ;)

Noen gaver jeg lagde til jul,glemte jeg helt å ta bilde av.Laget blandt annet noen
slike esker.3 stykker i forskjellig design til foreldre,svigerforeldre og ei venninne.


Disse er kjempekoselige å lage og sansynligvis mye enklere enn det ser ut som :)
Fant skikkelig fin "oppskrift" til disse i et blad og etter det er det blitt noen. Her er det bare å la fantasien få leke seg,kan pyntes i utallige varianter og brukes til masse.
En jeg har lagd var til bryllup,den inneholdt sjokoladehjerter og et gavekort,mens
disse som ble gitt bort i julegavefylte jeg med twist.De var en liten ekstragave,sammen med forskjellig annet.









Stempelet fikk jeg lagd før jul,synes det gir et litt personlig preg på gaven.

For å reklamere litt for Stemplers Heaven,var det der jeg fikk det fra.Hun somdriver den butikken lager stempler med ønsket tekst.Utrolig masse fint i butikken hennes også,alt hva en scrappoman kan ønske seg :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar